Image and video hosting by TinyPic اظهارات رادان و محسن آقای گل! - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • خلیلی : به هیچ تیمی غیر ازپرسپولیس فکر نمی کنم

    مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : به حضور در هیچ تیمی غیر از پرسپولیس فکر نکرده ام و تمرکزم تنها بر روی قهرمانی این تیم بود.

    " محسن خلیلی " اظهارداشت : بعداز بازی تیم ملی فوتبال ایران با امارات عربی متحده در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 افریقای جنوبی در خصوص اینده ام فعالیتم تصمیم خواهم گرفت.
    وی افزود: خیلی دوست دارم در تیم پرسپولیس بمانم چون دراین تیم جا افتادهام و قهرمانی را تجربه کرده ام می خواهم دردومین سال پی درپی در پرسپولیس قهرمان شوم .
    مهاجم تیم پرسپولیس تصریح کرد: همه چیزبه باشگاه و مدیرعامل آن بر برمی گردد اگر شرایط مهیا باشد درخصوص ماندم با حبیب کاشانی صحبت می کنم .
    خیلیل درخصوص حضورش در تیم ملی تاکید کرد: خیلی خسته هستم و امیدوارم این سختگی برطرف شود سه بازی سنگین در شش روز داشتیم که بازی درمقابل سپاهان اصفهان ازهمه سخت تر بود که درروز آخر توان زیادی نداشتیم .


     گل دقیقه 96 تیم پرسپولیس همه پیش‌بینی‌های ما را دگرگون کرد

    سردار رادان با اشاره به این که ما هم مانند طرفداران تیم پرسپولیس در دقایق انتهایی مسابقه فکر می‌کردیم بازی با قهرمانی سپاهان به پایان برسد، افزود: گل دقیقه 96 پیروزی همه پیش‌بینی‌های ما را دگرگون کردفرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی برنا در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: با توجه با استقبال بیش از اندازه تماشاگران و حجم زیاد آنها در داخل و خارج از استادیوم آزادی، اقدامات نیروی انتظامی در این بازی مناسب و به اندازه بود.

    وی با اشاره به بوجود آمدن تنها دو مشکل در قبل، حین و بعد از برگزاری این بازی، اظهار داشت: یک مشکل در خصوص وارد آوردن خسارت به خودروی تعدادی از خبرنگاران از سوی تماشاگران منتسب به تیم سپاهان بود که عوامل این حادثه دستگیر شدند و مشکل دوم ورود تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس به زمین مسابقه در لحظه پایان دیدار بود که این مشکل هم در سریعترین زمان ممکن حل شد.

    سردار احمد رضا رادان با بیان این که ارزیابی مسئولان برگزاری این مسابقه این بود که امکان جمع آوری تماشاگران از زمین مسابقه نیست، تصریح کرد: مسئولان برگزاری این دیدار تصمیم به لغو برگزاری جشن قهرمانی در پایان بازی گرفته بودند که خوشبختانه با تلاش پرسنل نیروی انتظامی، ظرف چند دقیقه این مشکل حل و امکان برگزاری جشن قهرمانی فراهم شد.

    وی با اشاره به فاصله زیاد سکوی تماشاگران و زمین مسابقه، خاطرنشان کرد: پیش بینی نمی کردیم که تماشاگران با پرش از روی این فاصله به درون زمین وارد شوند.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که ما هم مانند طرفداران پرسپولیس در دقایق انتهایی مسابقه فکر می‌کردیم بازی با قهرمانی سپاهان به پایان برسد و نگران درگیری احتمالی طرفداران دو تیم بودیم، افزود: گل دقیقه 96 پرسپولیس همه پیش‌بینی‌های ما را دگرگون کرد و باعث شد بمب احساسات در بین تماشاگران منفجر شود. طبیعتاً این موضوع باید کنترل می شد و خوشبختانه این کار انجام گرفت.



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 87/2/30::: ساعت 2:34 عصر
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6
    بازدید دیروز: 47
    کل بازدید :244910

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    محمد پرسپولیسی
    محمد حسین اصفهانیان
    محمد پرسپولیسی وبلاگ هواداران پرسپولیس جدیدترین اخبار پرسپولیس در محمد پرسپولیسی

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    محمد پرسپولیسی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<