Image and video hosting by TinyPic پرسپولیس - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در صفت دنیا فرمود : ] مى‏فریبد و زیان مى‏رساند و مى‏گذرد . خدا دنیا را پاداشى نپسندید براى دوستانش و نه کیفرى براى دشمنانش . مردم دنیا چون کاروانند ، تا بار فکنند کاروانسالارشان بانگ بر آنان زند تا بار بندند و برانند . [نهج البلاغه]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • بیوگرافی افشین قطبی سرمربی پرسپولیس!
    افشین قطبی در پنجم بهمن ماه سال ???? در شهر شیراز به دنیا آمد ، در سال ???? به همراه پدر و زن پدرش در حالیکه ?? سال داشت به آمریکا رفت و در یک شهر کوچک در حوالی لس آنجلس ساکن شد.
    افشین قطبی در پنجم بهمن ماه سال ???? در شهر شیراز به دنیا آمد ، در سال ???? به همراه پدر و زن پدرش در حالیکه ?? سال داشت به آمریکا رفت و در یک شهر کوچک در حوالی لس آنجلس ساکن شد.
    فوتبال خودش را از سه سالگی در شیراز آغاز کرد و در آمریکا هم پس از یادگیری زبان انگلیسی به بازی فوتبال می پرداخت ، وی در مدرسه "جونیور هایس هود" که در آن درس میخواند به عضویت تیم فوتبال آن مدرسه در آمد و توسط شخصی که پدرش ایرانی و مادرش مصری بود و صاحب یک مدرسه فوتبال هم بود ، به عضویت مدرسه فوتبال در آمد و پس از مدتی به جای بازی در این تیم ، مربی این تیم شد و توانست تیم تحت هدایتش را به مقام اول در کالیفرنیا برساند.
    وی هنگامی که به آمریکا رفت به همراه درس خواندن و آموزش فوتبال به کار روزنامه فروشی و باغبانی پرداخت تا بتواند خرج خود را در بیاورد.
    وی در ?? سالگی به داشنگاه معروف " یو سی ال " رفت و در این دانشگاه مهم نیز به عضویت تیم فوتبال این دانشگاه در آمد و تنها ایرانی تیم فوتبال این دانشگاه بود . وی تحت نظر مربی آلمانی این دانشگاه " زیک ایشلید " الفبای حرفه ای فوتبال را فرا گرفت .
    وی همزمان با دوران دانشجویی در یک مدرسه ورزش استخدام شد و مربی تیم فوتبال شاگردان ? تا ?? ساله را بر عهده داشت.
    وی در سال ???? موفق شد در رشته مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه معتبر "یو سی ال" فارغ التحصیل شود. وی برای مدت سه سال سرمربی تیم زنان این دانشگاه را نیز بر عهده داشت.
    وی در سن ?? سالگی یعنی در سال ???? تصمیم میگیرد که مدسه فوتبالی را برای خودش تأسیس کند ، وی در این دو سالی که از فارغ التحصیلی اش در دانشگاه می گذشت موفق شده بود مدرک مربیگری A را از فدراسیون فوتبال آمریکا دریافت کند.
    کم کم کار افشین قطبی رونق گرفت به طوری که در روز حداقل ??? شاگرد از سن ? تا ?? ساله داشت و مجبور شد چند مربی فوتبال را برای مدرسه فوتبالش به خدمت بگیرد و به جز مربیگری در مدیریت مدرسه فوتبالش هم موفق ظاهر شد بطوری که در سال حدود ???? نفر شاگرد داشت و محبوبیتش در لس آنجلس بیشتر می شد و همین امر باعث شد که قطبی مربیان بزرگی را برای مدرسه فوتبالش بیاورد از جمله " کودیانز " از باشگاه آژاکس امستردام هلند و همچنین "بورا میلوتینوویچ" مربی معروف و شناخته شده یوگسلاوی که سابقه پنج حضور در جام جهانی (با تیم های مکزیک در سال ???? ، کاستاریکا در سال ???? ، آمریکا سال ???? ، نیجریه سال ???? و چین سال ???? ) را داشت.
    مهمترین شاگر مدرسه افشین قطبی "جان اوبرایان " بود که از ?? سالگی تا ?? سالگی در مدرسه قطبی به یادگیری فوتبال می پرداخت و در سن ?? سالگی به آژاکس رفت و در دو جام جهانی هم برای تیم ملی آمریکا بازی کرد.
    افشین قطبی مدرسه فوتبالش را در سال ???? تعطیل کرد ، چرا که دیگر در آمریکا نبود و نمی توانست باشگاهش را اداره کندافشین قطبی در سال ???? به عنوان مربی تیم ملی آمریکا در آمد وی با دعوت سرمربی تیم ملی آمریکا "استیو سمپسون" که مربی وی در دانشگاه بود به این تیم پیوست و در جام جهانی ???? پس از شکست آمریکا از ایران ، به همراه سرمربی تیم آمریکا از این تیم استعفاء داد.
    رفت و آمدهای افشین قطبی به اروپا به خصوص هلند ، باعث آشنایی او با مربیان طراز اول هلندی شد بطوریکه در سال ???? هنگامی که گاس هیدینک سرمربی تیم ملی کره جنوبی شد این مربی معروف از قطبی دعوت نمود تا آنالیزور وی در تیم ملی کره شود که قطبی نیز از این پیشنهاد استقبال کرد . قطبی به همره گاس هیدینک موفق شدند بهترین نتیجه یک تیم ملی آسیایی را در تاریخ فوتبال جام جهانی به ثبت برسانند چرا که موفق شدند تیم کره جنوبی را در جام جهانی ???? به مقام چهارمی جهان برسانند.
    وی پس از جام جهانی ???? تا سال ???? به عنوان دستیار مربی تیم سامسونگ بلووینگز انتخاب شد .
    وی در سال بعد مجدد دستیار "استیو سمپسون" در تیم فوتبال گالکسی لس آنجلس شد .
    در سال ????-???? قطبی به عنوان دستیار "دیک ادوکات" و همچنین "پیم وربیک " در تیم ملی کره جنوبی انتخاب شد و در سال ???? موفق شدند پس از شکست تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا به مقام سومی برسند.قطبی از سال ???? که از ایران خارج شد تا سال ???? ( ?? سال ) به ایران نیامد .
    قطبی در سه جام جهانی حضور داشته و از این لحاظ هیچ مربی ایرانی نتوانسته به چنین جایگاهی دست یابد.
    وی در سال ???? به ایران آمد و سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس تهران را بر عهده گرفت ، و در این مدت تیم پرسپولیس توانست صدرنشین مسابقات شود .عنوانی که البته تا به امروز دچار نوسانات زیادی شده و باید تا پایان فصل منتظر ماند و دید که آیا قطبی در اولین تجربه سرمربیگری موفق خواهد شد یا خیر؟(امید واریم موفق شود)
    از افشین قطبی همچنین به عنوان سرمربی احتمالی تیم ملی ایران یاد می کردند اما در حالیکه فدراسیون با افشین قطبی مذاکرات خوبی را داشت ، به جهت فشار سازمان تربیت بدنی برای انتصاب اجباری امیر قلعه نویی و دلایلی همچون اینکه وی با آلودگی های فوتبال ایران خیلی آشنا نیست و همچنین نتوانسته از پس حواشی تیمی چون پرسپولیس و باند استیلی بربیاید چگونه می تواند از پس بازیکن سالاری موجود در تیم ملی و دلالان گرد تیم بر بیاید به پست سرمربیگری تیم ملی نرسید تا علی دایی که تا روز اخر اصلا بین گزینه ها نبود سپربلای فدراسیون شود و به عنوان سرمربیگری تیم ملی انتخاب شود.
    محمد پرسپولیسی


    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 87/2/23::: ساعت 9:2 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

     

    مرجع خبری پرسپولیس" (21:00)

     یکصد هزار هوادار با پیراهن و پرچم قرمز به ورزشگاه بیایند

    کانون مشوقین باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور حماسی 65 هزار هوادار فهیم و حرفهای این باشگاه

     در دیدار با سایپا که استادیوم آزادی را به دریای خروشان با موجهای سهمگین علیه رقیب تبدیل کرده بودند و در اوج

    حساسیت بازی، با تشویق سرمربی تیم ملی کشورمان که هدایت تیم رقیب را بر عهده داشت، فرهنگ بالای خود را به

     نمایش گذاشتند و ثابت کردند که سرمایه های اصلی فوتبال ایران هستند،این حماسه بیاد ماندنی را حاصل تلاش

     10 ماهه کانون مشوقین باشگاه دانست که در طی ماههای گذشته با حمایت مدیر عامل محبوب خود توانسته

     بهترین سازماندهی را در سکوهای ورزشگاه انجام داده و با هماهنگی بعمل آمده بین لیدرها و هواداران این باشگاه

     امروز شاهد حرفهایترین هواداران فوتبال در کشور باشیم.

    در ادامه این بیانیه آمده است: امیدواریم در 3 دیدار پایانی تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی شاهد حضور یکصد هزار

     تماشاچی قرمزپوش در ورزشگاه باشیم که در مسیر فتح جام قهرمانی همچون گذشته در کنار تیم محبوبشان باشند.

    به گزارش مرجع خبری  این بیانیه می افزاید: تنها سه گام تا قهرمانی پرطرفدارترین تیم قاره آسیا در لیگ برتر باقی

     مانده است و در اولین گامهای نهایی از هواداران متعصب و فهیم پرسپولیس میخواهیم تا با پیراهن و پرچم قرمز در

     ورزشگاه حضور یابند تا در هر گام جشن سرخ قهرمانی را هر چه باشکوهتر برگزار کنیم. به امید قهرمانی پرسپولیس در ایران و آسیا.



    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 87/2/22::: ساعت 10:20 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    دیدار تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس از هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری شاگردان افشین قطبی به پایان رسید.

    در دومین دیدار از روز نخست هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور- جام خلیج فارس- تیم پرسپولیس موفق شد برابر میزبان خود سایپا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافته و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کند.

    برپایه این گزارش، در این دیدار که با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، میثاق معمارزاده دروازه بان سایپا در دقیقه 83 توپ ارسالی از جناح راست عباس آقایی را به اشتباه وارد دروازه خود کرد تا به پیروزی پرسپولیس در این دیدار کمک کند.

    همچنین مجید غلام نژاد و امید شریفی نسب از تیم فوتبال سایپا و فرزاد آشوبی، محمد نصرتی و پژمان نوری از تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

    با این پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران 52 امتیازی شد و فاصله امتیازات خود را با سپاهان صدرنشین به 2 امتیاز رساند. همچنین سایپا با 39 امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد

    بازیکنان سایپا: میثاق معمارزاده، سید جلال حسینی، علو ترائوره، مجید غلام نژاد، کریم انصاریفرد (اواندرو سیلوا)، ابراهیم صادقی، امید شریفی نسب، محمد جواد آشتیانی (زیند پور)، عیسی ترائوره (روز به شاه علی دوست)


    بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس: مهدی واعظی، نبی‌ا... باقری‌ها، محمد نصرتی، حسین بادامکی (عباس آقایی)، بهادر عبدی (ماته دراگه‌چوویچ)، سپهر حیدری، مسعود زارعی، کریم باقری، فرزاد آشوبی، محسن خلیلی (پژمان نوری) و حسین کعبی

    در حاشیه:

    اشتباه بزرگ کادر فنی سایپا / حضور چهار بازیکن خارجی در زمین

    اعضای کادر فنی تیم فوتبال سایپا در دقایق پایانی بازی دست به اشتباه بزرگی زدند و چهار بازیکن خارجی را به زمین فرستادند.

    به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تیم فوتبال سایپا در دقایق پایانی بازی قصد به میدان فرستادن آدریانو آلوز را داشت و حتی این بازیکن را به جای شاه علی دوست به میدان فرستاد، کادر فنی این تیم بلافاصله متوجه اشتباه بزرگ خود شد و آلوز را بیرون کشید.

    این اشتباه از آنجا شکل گرفت که کادر فنی سایپا متوجه حضور سه بازیکن خارجی دیگر در زمین نشد. این در حالی بود که علی ترائوره ، عیسی ترائوره و آواندرو سیلوا در زمین حضور داشتند و بر اساس قوانین تنها سه بازیکن خارجی می توانند در آن واحد در زمین حضور داشته باشند.

    باید دید سازمان لیگ برتر با این اشتباه برخورد انضباطی خواهد کرد یا نه؟

     

    هواداران نیکبخت واحدی و شیث رضایی را تشویق نکردند

    2 بازیکن محروم پرسپولیس با وجود حضور در ورزشگاه آزادی، از سوی هواداران این تیم تشویق نشدند.

    علیرضا نیکبخت واحدی و شیث رضایی به دستور کادر فنی و با تصمیم کمیته انضباطی پرسپولیس، از همراهی این تیم محروم شدند.
    هر دو بازیکن امروز در ورزشگاه حاضر شدند؛ اما برخلاف گذشته، از سوی هواداران مورد تشویق قرار نگرفتند.
    *
    قبل از شروع نیمه دوم، علی دایی به سوی خبرنگاران رفت و با رفتاری دوستانه، با آنها صحبت کرد.
    *
    هواداران سایپا که در جایگاه استقلال مستقر شده بودند، با هواداران پرسپولیس درگیر شدند که با دخالت ماموران نیروی انتظامی به پایان رسید.



    محمد حسین اصفهانیان ::: شنبه 87/2/14::: ساعت 9:16 عصر
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

     قرارداد باقری، واعظی و آقایی با پرسپولیس تمدید می‌شود

    مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: با کریم باقری، مهدی واعظی و عباس آقایی برای تمدید قرارداد به توافق لازم رسیده‌ و اولین قرارداد را با آنها برای فصل جدید ثبت می‌کنیم.

    حبیب کاشانی اظهار داشت: طی درخواستی از قطبی خواسته‌ایم نفرات موردنظر خود را برای فصل آینده به باشگاه معرفی کند تا کارهای مقدماتی را انجام دهیم.


    وی افزود: به هیچ عنوان قانون باشگاه‌ها و فدراسیون را زیر پا نمی‌گذاریم و سعی می‌کنیم در این شرایط حساس، با بازیکنان تیم ها وارد مذاکره نشویم.


    کاشانی درباره تمدید قرارداد نفرات برخی نفرات تصریح کرد: در اولین قدم برای فصل آینده با کریم باقری، مهدی واعظی و عباس آقایی برای فصل آینده به توافق لازم رسیده‌ایم و اولین قرارداد را با آنها برای فصل جدید ثبت می‌کنیم.


    کاشانی خاطرنشان ساخت: می‌دانستیم سپاهان با توجه به دشواری بازی‌هایش دچار مشکل می‌شود؛ اما بازیکنان ما باید از این نتایج استفاده لازم را برده و پیروزی مقابل شرین فراز را انتهای کار ندانند،‌ چراکه چهار دیدار سخت در پیش داریم.


    مدیرعامل پرسپولیس درباره حضورش در اردوی امریکا و کانادا نیز گفت: با توجه به شرایطم پرسپولیس را در این سفر همراهی نخواهم کرد.



    محمد حسین اصفهانیان ::: شنبه 87/2/14::: ساعت 11:15 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

     رضایی: به پرسپولیس پشت پا نمی‌زنم

    مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پیشنهادها برای انجام مذاکرات را رد کردم، چرا که نمی خواهم به تیم خود پشت پا بزنم

    . شیث رضایی  اظهار داشت: از صمیم قلب امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده موفق ظاهر شود، چون اعتقاد دارم سپاهان

     باز هم امتیاز از دست خواهد داد.
    وی افزود: نتایج پرسپولیس را پیگیری می‌کنم، چون دشمن پرسپولیس نیستم. هنوز خود را سرباز این تیم می‌دانم، چون با این

     تیم قرارداد دارم.
    رضایی ادامه داد: نمی‌خواهم باحرف‌های بی‌مورد دنبال بازارگرمی باشم و به همین علت به شایعات توجهی نمی‌کنم. در

     روزهای اخیر تماس هایی داشته‌ام تا پای میز مذاکره بنشینم؛ اما قصد پشت پا زدن به پرسپولیس را ندارم.
    مدافع اخراجی پرسپولیس یادآور شد: به بازی در تیم های عربی خصوصا امارات علاقه زیادی ندارم، چون سطح فوتبال آنها

    از پایین‌تر از ایران است. در صورت حضور در ایران و به پایان رسیدن مشکلات حاشیه‌ای، اولویت اول من فقط پرسپولیس است.
    وی در پایان خاطرنشان ساخت: ‌برای من فرقی ندارد که چه کسی در فصل‌ آینده سرمربی است. حتی اگر قطبی هم ابقا شود،

    اگر مرا بخواهد در خدمت وی خواهم بود، در غیر این صورت تصمیمی می گیرم که در فصل آینده ضرر نکنم.



    محمد حسین اصفهانیان ::: شنبه 87/2/14::: ساعت 11:13 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    بوی قهرمان آمد؛
      پرسپولیس با 5 گل به جام هفتم سلام داد

    تیم همیشه قهرمان پرسپولیس پس از کش و قوسهای فراوان با گل باران کردن تیم شیرین فراز، به جام هفتم قهرمانی لیگ برتر سلام داد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرغم نظر برخی از کارسناسان مبنی بر اینکه سرخپوشان از کورس قهرمانی لیگ برتر خارج شده اند، بار دیگر بوی قهرمان به مشام رسید.

    پرسپولیس با برتری 5 بر صفر مقابل شیرین فراز و متوقف شدن سپاهان و صبا باتری در هفته سی ام، توانست بار دیگر خود را به جام هفتم نزدیک کند و با حمایت همه جانبه هواداران، دل آنها را شاد کند. پرسپولیس همچنان با 49 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد و اختلافش با سپاهان تنها چهار امتیاز است.

    گفتنی است؛ تیم پرسپولیس شنبه آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سایپا می‎رود تا قبل از رویارویی با سپاهان، امتیازات لازم را کسب کند.



    محمد حسین اصفهانیان ::: پنج شنبه 87/2/12::: ساعت 10:13 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    پرسپولیس پیشنهاد شرکت آمریکایى را رد مى کند

    یک شرکت آمریکایى به پرسپولیس پیشنهاد داده است براى هر بازى این تیم در تورنمنت چندجانبه در کانادا، مبلغ ?? میلیون تومان بپردازد تا آنها نام آن شرکت را بر روى پیراهن خود درج کنند. مدیریت باشگاه پرسپولیس در این ارتباط هنوز جواب قطعى به شرکت مذکور نداده است اما یکى از مسئولان این باشگاه ادعا کرد:«خیلى بعید است حبیب کاشانى به این پیشنهاد جواب مثبت دهد.» وى ادعا کرد کاشانى براى این کار دلایلى دارد که قابل بیان نیست.
    بیادى : مدیرعاملى فرخزادى صحت ندارد

    عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اخبار مربوط به مدیرعاملى فرخزادى را در این باشگاه تکذیب کرد.بیادى دراین باره گفت: مدیر عاملى آقاى فرخزادى مبارک باشد!اما تعویض مدیر عامل باید در جلسات هیأت مدیره مطرح شود و بعد نظر نهایى اعلام شود. در حال حاضر چنین خبرى به هیچ عنوان صحت ندارد. آقاى کاشانى مدیر عامل است و فرخزادى وکیل باشگاه است و خبر انتصاب مدیرعامل جدید غیرواقعى است

    کریم، کاپیتان پرسپولیس باقى مى ماند؟

    روز گذشته با خبر شدیم مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند قرارداد کریم باقرى را به مدت یک فصل دیگر تمدید کنند. علت این امر بازى هاى قابل تحسین کاپیتان، به خصوص در مصاف با استقلال و مس کرمان در نیم فصل دوم بوده است. قابل توجه اینکه در شروع فصل شنیده مى شد باشگاه قصد دارد او را کنار بگذارد و این امر قبل از دربى دور برگشت، جدى تر به نظر مى رسید که با نمایش هایى که به آنها اشاره شد و باتوجه به تمجید از باقرى به احتمال زیاد فصل بعد هم شاهد حضور کریم در ترکیب پرسپولیس خواهیم بود

    سعیدلو دوباره کاشانى را دعوت به ناهار کرد

    بعد از جلسه جنجالى باشگاه پرسپولیس که بعد از آن کار حبیب کاشانى به بیمارستان آبان کشید سعیدلو، کاشانى را به ناهار دعوت کرده بود که این امر میسر نشد. در این رابطه شنیدیم، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دوباره مدیرعامل را به ناهار دعوت کرده است تا حرف هاى ناگفته را در جلسه اى که تشکیل خواهند داد مطرح کنند. دیگر اینکه سعیدلو برخلاف وعده اى که در آن جلسه جنجالى مبنى بر تزریق پول به پرسپولیس داده بود تا به امروز نتوانسته کارى از پیش ببرد

    کاشانی از چهارشنبه در دفتر کارش حاضر می شود

    "حبیب کاشانی" مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که روز گذشته(شنبه) از بیمارستان مرخص شده بود،به زودی کار خود را در شورای شهر و باشگاه پرسپولیس از سر می گیرد.

    کاشانی این روزها در منزل به استراحت مشغول است و با مجوز پزشک معالج خود از روز چهارشنبه هفته جاری با حضور در شورای شهر و باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را از سر می گیرد.

    یادآور می شود مدیر عامل پرسپولیس سه شنبه هفته گذشته(سوم اردیبهشت ماه) به دلیل عارضه قلبی در بخش CCU بیمارستان آبان بستری شد.

     

    مرزبان بازیکنان لیگ را زیرنظر می گیرد

    مربی سابق پرسپولیس و مشاور فعلی مدیرعامل، با سفر به استان های مختلف عملکرد نفرات مورد نظر باشگاه را زیرنظر می گیرد.

    علیرضا مرزبان به عنوان مشاور فنی مدیر عامل پرسپولیس فعالیت می کند، با دستور حبیب کاشانی دیدارهای تیم های مختلف

     لیگ برتر را زیرنظر می گیرد.
    وی قصد دارد عملکرد نفرات موردنظر برای فصل آینده را بررسی کند.
    مرزبان چندی پیش در پی بروز برخی مشکلات، از کادر فنی کنار گذاشته شد



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 87/2/9::: ساعت 11:0 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    کعبی:من تمارض نکردم / داوران به من بدبین شده اند

    هافبک پرسپولیس معتقد است که بازیکن مس کرمان بر روی او مرتکب خطای پنالتی شده و در آن صحنه به

     هیچ وجه مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج نبوده است.

    حسین کعبی اظهار داشت: «بازیکن مس بر روی من خطا کرد و در آن صحنه من به هیچ وجه قصد فریب داور

     را نداشتم و اصلاً تمارض نکردم
    وی در ادامه افزود: در صحنه موردنظر در شرایطی که با دروازه‌بان در حالتی تک به تک قرار داشتم بازیکن مس

     مرا هل داد اما نمی‌دانم چرا داور پنالتی تشخیص نداد و مضاف بر آن مرا هم از زمین اخراج کرد و پرسپولیس را ده نفره کرد.
    کعبی تصریح کرد: متأسفانه دید داوران روی من بد شده به نحوی که این موضوع باعث شده در بیشتر بازی

     ها کارت بگیرم در حالی که در اکثر صحنه‌ها مستحق دریافت کارت نبودم. هافبک پرسپولیس با وجود تساوی

     برابر مس در پنج دیدار پایانی به قهرمانی امیدوار است: پنج بازی حساس را پیش رو داریم اما پنج

     بازی در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگرانمان ما را بیش از پیش به قهرمانی امیدوار ساخته است.

    نصیرزاده:داور در اخراج کعبی اشتباه کرد

    هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری اظهار داشت:«اخراج کعبی در دیدار با مس کرمان غیرمنطقی بود

    نصیرزاده با بیان مطلب فوق در تشریح این موضوع گفت: وقتی حسین کعبی از جناح راست وارد محوطه جریمه

     تیم مس کرمان شد آرنج راست مدافع مس روی کمر کعبی قرار داشت و حتی اقدام به فشار دادن نیز می‌کرد به همین

     دلیل چون تماس بدنی بین دو بازیکن مدافع و مهاجم وجود داشت مسعود مرادی به دلیل حضور در کلاس‌های

    بین‌المللی بهتر از هر کس می‌داند که نباید در آن صحنه از کارت زرد برای مهاجم پرسپولیس استفاده می‌کرد چون

    در کلاس‌های آموزشی برای کارت‌هایی که به منظور شبیه‌سازی صحنه‌ها در راستای گول زدن داور به داوران تدریس

    می‌شود اینطور آمده که اگر بین دو بازیکن قبل از زمین خوردن تماس بدنی وجود داشته داور هرگز نباید بزرگنمایی‌های

     بازیکنان را با کارت زرد تنبیه کند اگرچه کعبی کارت زرد اول خود را به درستی دریافت کرد اما به صورت

     سختگیرانه و غیرمنطقی توسط داور مسابقه اخراج شد. این تصمیم مسعود مرادی بود که مورد انتقاد ماست

     اما در سایر موارد او توانست مسابقه را به خوبی اداره کند.

     



    محمد حسین اصفهانیان ::: شنبه 87/2/7::: ساعت 10:17 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

     برنامه 90می‌خواست پرسپولیس را وارد حاشیه کند

    مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه برنامه 90با جوسازی نادرست می‌خواست پرسپولیس

    را وارد حاشیه کند.

    علیرضا نیکبخت واحدی پس از تساوی پرسپولیس مقابل مس کرمان از عملکرد این برنامه تلویزیونی

     انتقاد کرد و افزود: برنامه 90دوست داشت با به نمایش کشیدن تصاویر و به نادرستی، من

    و پرسپولیس را وارد حاشیه کند. آنها مدعی شدند که پس از گلزنی‌ام مقابل ملوان، حسین بادامکی

     در مورد خلیلی اظهارنظر کرده است در حالی من با هر دو آنها دوست هستم و هرگز مشکلی با آنها

     نخواهم داشت.
    مهاجم ملی‌پوش ایران خاطر نشان کرد: مطمئن باشید من تا پایان فصل هیچ مشکلی در پرسپولیس

     نخواهم داشت و اجازه نمی‌دهم حاشیه‌سازان برایم مشکل‌ساز شوند.
    نیکبخت واحدی در مورد جریان مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی را دو تیم برگزار کردند اما تیم مس

     کرمان در ورزشگاه خانگی و با انگیزه بالای بازیکنان تمایلی به شکست نداشتند به همین دلیل با

     قدرت برابر پرسپولیس بازی کرد.
    وی درباره حضورش در کنار سرمربی مس کرمان در پایان مسابقه تأکید کرد: امیر قلعه‌نویی سال‌ها

     سرمربی من بوده و من وظیفه داشتم برای ادای احترام به سویش بروم.
    مهاجم پرسپولیس اظهار داشت: تا پایان فصل، ما 5 مسابقه حساس را پیش‌رو داریم و هرگز از رسیدن

     به جام قهرمانی ناامید نشده‌ایم.



    محمد حسین اصفهانیان ::: جمعه 87/2/6::: ساعت 6:59 عصر
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    8 سال پیش در چنین روزی، سوم اردیبهشت ماه سال 1379 تیم

     

    پرسپولیس در

     

     چارچوب رده بندی رقابتهای جام باشگاههای آسیا به مصاف تیم

     

    سامسونگ کره

     

     جنوبی رفت و با برتری مقابل این تیم به مقام سوم آسیا رسید.

     

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در آن دیدار که به میزبانی

     کشور

     

    عربستان برگزار شد، علی کریمی در دقیقه 65 زننده تک گل سرخپوشان

     بود.

     

    نماینده ایران با این ترکیب به مصاف حریف رفته بود: فنایی، انصاریان،

     هاشمی

     

     نسب، پیروانی، رهبری فرد، امامی فرد (حلالی)، عبدی (کاپیتان) (هادی

    مهدوی کیا)

     

    ، استیلی، کاویانپور، رأفت (سراج) و علی کریمی. مربی: علی پروین.

     

     



    محمد حسین اصفهانیان ::: چهارشنبه 87/2/4::: ساعت 11:14 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

       1   2   3   4   5      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :244730

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    محمد پرسپولیسی
    محمد حسین اصفهانیان
    محمد پرسپولیسی وبلاگ هواداران پرسپولیس جدیدترین اخبار پرسپولیس در محمد پرسپولیسی

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    محمد پرسپولیسی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<