Image and video hosting by TinyPic افشین قطبی: با شکست دادن استقلال، ناکامی های اخیر را به فراموشی - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • در مواقع حساس به بازی احساسی روی می آوریم

     افشین قطبی: با شکست دادن استقلال، ناکامی های اخیر را به فراموشی می سپاریم

    سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان ایرانی بعضی وقتها با خوردن یا زدن یک گل به بازی احساسی روی می آورند و تمرکز خود را از دست می دهند. ما گل اول را بر اساس اشتباه مدافعان خوردیم و گل دوم را هم به دلیل اصرار یکی از مدافعانمان برای بازی یک در برابر 11 دریافت کردیم. این گل مثل چاقویی در قلب پرسپولیس بود.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین قطبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ذوب آهن اصفهان با بیان مطلب فوق افزود: دلم نمی خواهد بگویم که نبود دو، سه بازیکن تیم ما را دچار مشکل کرد اما این مسئله بی تاثیر نبود، ضمن اینکه همیشه تیمهایی که بیشترین بازیکنان را در ترکیب تیم ملی دارند ادامه بازیها برایشان سخت تر خواهد بود. با این وجود این پیروزی را به تیم ذوب آهن تبریک می گویم.

    افشین قطبی در خصوص علت استفاده نکردن از محسن خلیلی و شیث رضایی در ترکیب ثابت تیم گفت: ما در این بازی تاکتیک جدیدی را اجرا کردیم که در آن بهادر عبدی پشت مهاجمان بازی می کرد و ترجیح دادیم بازی را با فراز فاطمی و ماته شروع کنیم و از محسن خلیلی هم در موقعیت مناسب بهره ببریم. خلیلی یک موقعیت را هم برای خودش ساخت ولی متاسفانه به ثمر نرسید.

    سرمربی پرسپولیس درباره شیث رضایی و حضور وی در نیمه دوم نیز گفت: بین استفاده از شیث رضایی و حسین کعبی مردد بودیم و در نهایت تصمیم گرفتیم با توجه به تجربه حضور حسین کعبی در دفاع راست تیم ملی از او استفاده کنیم. بعد از حضور شیث هم تاکتیک ما 2 – 4 – 4 شد و حسین کعبی نیز یک خط جلوتر رفت تا بتوانیم توان هجومی بیشتری داشته باشیم، با این وجود قدر موقعیت ها را ندانستیم.

    افشین قطبی در پاسخ به این سوال که آیا این باخت می تواند در روحیه پرسپولیس برای بازی با استقلال تاثیر داشته باشد، تاکید کرد؛ حتماً هر باختی تاثیر خود را دارد اما هواداران پرسپولیس همیشه به من می گویند در مابقی بازیها هر نتیجه ای می خواهی بگیر، ولی بازی با استقلال را ببر. ما با شکست دادن استقلال دل هواداران را شاد می کنیم و این شکست و روند اخیر را به فراموشی می سپاریم. این باخت برای ما آخر دنیا نیست و پرسپولیس هنوز هم با تنها سه باخت در 25 هفته، شرایط افتخارآمیزی دارد. ما 6 امتیاز را خارج از جریان عادی بازیها از دست دادیم و فقط سه بار هم باخته ایم اما هنوز هم مدعی هستیم. قطبی در برابر سوال خبرنگاری که درباره وضعیت تیم ملی پرسید گفت: این حرفه ای نیست که من هم اکنون درباره تیم ملی حرف بزنم. تمام تمرکز من درباره پرسپولیس و بازی با استقلال است. تنها چیزی که می توانیم درباره تیم ملی بگویم این است که علی دایی حمایت همه ما را لازم دارد و تساوی در برابر کویت ما را از شرایط صعود دور نکرده است. باید به دایی فرصت داد و با همه توان از او و تیم ملی کشور حمایت کرد.


    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 87/1/11::: ساعت 10:44 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 17
    بازدید دیروز: 8
    کل بازدید :245005

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    محمد پرسپولیسی
    محمد حسین اصفهانیان
    محمد پرسپولیسی وبلاگ هواداران پرسپولیس جدیدترین اخبار پرسپولیس در محمد پرسپولیسی

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    محمد پرسپولیسی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<