Image and video hosting by TinyPic با پیوس و ابراهیمی از دربی - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ می فرماید : بنده ام با چیزی مانند آنچه بر او واجب کرده ام، محبوب من نمی شود . [امام صادق علیه السلام]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • با پیوس ابراهیمی و سرپرست از دربی
     

    فرشاد پیوس: قطبی باید دفاع را ببندد

    کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به حساسیت دربی پایتخت گفت: در این دیدار سنتی و حساس بازیکنان تیم پرسپولیس می توانند با صبر و حوصله خود انگیزه بازیکنان استقلال را از بین ببرند و این صبر و حوصله می تواند چاشنی شکست استقلال باشد.
    فرشاد پیوس روز چهارشنبه در گفتگویی اظهار داشت: این دیدار جدایی از سایر بازی های دو تیم در طی فصل از لحاظ حیثیتی برای هواداران از اهمیت خاصی برخورداراست و هر تیمی که بتواند با ارائه یک بازی برترحریف خود را اسیر تکنیک های تیمی خود کند مطمئنا پیروز این دربی خواهد بود.
    وی تصریح کرد: قطبی در این بازی باید تیم خود را به شیوه ای ارنج کند که بازیکنان وی بتوانند با پرسینگ محکم ، بازیکنان استقلال را تحت فشار قرار دهند و اجازه بازی سازی و ایجاد فضا در تمامی نقاط زمین را از آن ها بگیرند.
    پیوس اظهار داشت: البته استقلال هم در این بازی با فیروز کریمی برای اثبات شایستگی های خود صد در صد برای کسب سه امتیاز دست به آب و آتش خواهد زد تا این که امید خود را برای رسیدن به صدر جدول همچنان حفظ کند.
    بازیکنان پرسپولیس در این بازی با صبر و حوصله خود و به چرخش در آوردن موفق توپ و هم چنین ایجاد فضا در زمین مسابقه می توانند به راحتی بازیکنان استقلال را تحت تاثیر حرکات انفجاری خود قرار دهند و پیروز میدان باشند. سرمربی پرسپولیس در این دربی نباید همچون دیدار های گذشته خود تغییرات زیادی را در خط دفاعی ایجاد کند بلکه بایستی با پوشش دادن فضاهای خالی بین هافبک و دفاع این منطقه را برای فرار مهاجمان استقلال کور کند.
    وی حضور خلیلی در نوک حمله تیم پرسپولیس را موثر دانست و اظهار داشت: اگر خلیلی از ابتدای بازی در ترکیب پرسپولیس حاضر باشد می تواند با استفاده از شم بالای گل زنی خود در محوطه جریمه از موقعیت های خلق شده به نحو احسن استفاده کند.
    پیوس برد پرسپولیس را آرزوی قلبی خود تلقی کرد و بیان کرد: امیدوارم پرسولیس در این بازی بتواند پیروزی را برای خود و هواداران به ارمغان بیاورد چرا که این سه امتیاز می تواند حکم قهرمانی پرسپولیس در این فصل باشد.

    ابراهیمی: دفاع پرسپولیس و استقلال متزلزل است

    مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت:  به اعتقاد من هافبک های دو تیم می توانند نقش تعیین کننده ای در پیروزی تیم های خود داشته باشند.
    ناصر ابراهیمی روز چهارشنبه در گفتگوی افزود: دیدارهای دربی همیشه سنگین و سخت بوده است  وهر تیمی که دراین رویارویی موفق به حفظ روحیه خود و دراختیار داشتن بیشتر توپ ومیدان شود قطعا پیروزبازی خواهد بود.
    وی تصریح کرد: بر این باورم که هافبک های هر تیمی که بتوانند با ارائه یک بازی برتر میانه زمین را از آن خود کنند و تیم حریف را تحت فشار قرار دهد می تواند به پیروزی در این بازی امید بیشتری داشته باشد.
    ابراهیمی دفاع پرسپولیس و استقلال را متزلزل دانست و گفت: به دلیلی که این دو تیم دفاع خطی را در زمین پیاده می کنند نمی توانند به خوبی اصول تدافعی را برای پوشش دادن فضاهای خالی رعایت کنند و این قضیه موجب تزلزل در خط دفاعی دو تیم شده است.
    ابراهیمی در خصوص مهاجمان دو تیم خاطر نشان کرد: فوروارد های دو تیم در بازی های گذشته چندان پرفروغ ظاهر نشده اند و به طور قطع در این بازی برای اثبات شایستگی های خود حربه های جدیدیرا برای گل زنی در پیش خواهند گرفت.

     



    محمد حسین اصفهانیان ::: چهارشنبه 87/1/14::: ساعت 7:23 عصر
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 27
    کل بازدید :244935

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    محمد پرسپولیسی
    محمد حسین اصفهانیان
    محمد پرسپولیسی وبلاگ هواداران پرسپولیس جدیدترین اخبار پرسپولیس در محمد پرسپولیسی

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    محمد پرسپولیسی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<