Image and video hosting by TinyPic کوتاه محض اطلاع (حتما بخون) - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوست دارد بداند نزد خدا چه موقعیتی دارد، به موقعیت خدا نزد خودش توجّه کند ؛ زیرا خدا بنده را در همان جایگاهی می نهد که او خدا را نزد او، در چنان جایگاه نهاده است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • کار ماته به MRI کشید

    انگار قرار نیست بدشانسى دست از سر ماته بردارد. مهاجم کروات پرسپولیس که همین دو سه هفته قبل از بند مصدومیت رها شده بود، دوباره آسیب دید. ماته در دیدار برابر ملوان به دلیل کشیدگى رباط هاى زانویش به ناچار زمین را ترک کرد و حالا به نظر مى رسد که آسیب دیدگى وى جدى است. ماته براى مشخص شدن شدت مصدومیت اش، عصر دیروز MRI گرفت و با اعلام نتیجه این آزمایش ها، وضعیت این مهاجم ظرف دو روز آینده مشخص خواهد شد. ماته به خاطر این مصدومیت تا اطلاع ثانوى به جاى تمرین فیزیوتراپى مى کند.

     ساها دوباره شاکى شد
    مدافع اهل چک فصل گذشته پرسپولیس هنوز از این باشگاه طلبکار است. روبرت ساها برخلاف وعده هاى قبلى مسوولان پرسپولیس هنوز بخشى از طلب خود را دریافت نکرده و به همین خاطر دست به دامان کمیته انضباطى شده. آخرین شکایت ساها به حدود یک ماه قبل برمى گردد که طى آن، باشگاه پرسپولیس موظف شد طلب ?? هزار و ??? یورویى این بازیکن را بپردازد البته کمیته انضباطى مهلتى را براى پرسپولیسى ها تعیین نکرده اما خلف وعده دوباره مسوولان باشگاه ممکن است باعث شود که روبرت ساها هم براى دریافت طلب خود از فیفا کمک بخواهد.

     اولتیماتوم دوباره کاشانى به سرخپوشان
    انگار بازیکنان پرسپولیس تا یک جریمه سنگین را متحمل نشوند، دست از بعضى کارهایشان برنمى دارند.
    همین چند روز قبل بود که حبیب کاشانى در جمع سرخپوشان حاضر شد و براى رفع بحران اخیر پرسپولیس، با آنها گفت وگو کرد. مدیرعامل در این جلسه صحبت هایى را هم درباره مسائل شخصى بازیکنان مطرح کرد و از آنها خواست که براى پشت سر گذاشتن بحران، اجازه ندهند خبرى به بیرون درز کند. جالب اینکه خبر همان جلسه خیلى زود در مطبوعات مطرح شد تا حبیب کاشانى این بار در این رابطه که بعضى بازیکنان اخبار تیم را منتشر مى کنند با قطبى هم عقیده شود و راه تازه اى براى مقابله با این معضل در پیش بگیرد. در همین رابطه صبح دیروز اتفاق تازه اى افتاد. رسایى مشاور اول کاشانى در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و پیغام تازه و در واقع اولتیماتوم جدى مدیرعامل را به گوش آنها رساند: «این بار محال است کوتاه بیایم. از این به بعد هر خبرى از درون تیم به بیرون درز کند حتى اگر موضوع مهمى نباشد، هر یک از شما ?? میلیون تومان جریمه خواهید شد. فرقى هم نمى کند خبر را چه کسى داده باشد. همه جریمه مى شوند. پس از امروز مراقب رفتار و صحبت هاى خودتان باشید


     خرسندى حالا حالاها نمى رسد
    مصدومیت احسان خرسندى جدى تر از آن چیزى است که تصور مى شد. او که در دیدار دو هفته قبل برابر استقلال اهواز آسیب دید، به گفته پزشک پرسپولیس، از ناحیه فیبرهاى عضلانى بالاى زانویش دچار پارگى شده و بدین ترتیب مشخص نیست که چه موقع مى تواند به تمرینات بازگردد. آنچه مسلم است اینکه وى به دو بازى آینده پرسپولیس نخواهد رسید.

    مشکل کعبى براى بازى کردن

    حسین کعبى براى بازى کردن با دو مشکل روبه رو است. اولى جراحت هاى ناشى از درگیرى اخیرش در اهواز و دیگرى مصدومیت اش از همراهى پرسپولیس تا اطلاع ثانوى! او اگرچه فعلا با حکم کمیته انضباطى اجازه همراهى پرسپولیس را ندارد اما چند روزى است تمریناتش را شروع کرده حتى دکتر زرینه هم روز گذشته سلامت جسمانى کعبى را تایید کرد: «به لحاظ پزشکى او مشکلى ندارد و حتى مى تواند بازى هم بکند.» اما این مساله کافى نیست و او براى بازى کردن باید منتظر بخشش خود از سوى کمیته انضباطى باشد.

    هلهله پرسپولیسى ها مقابل هتل لاله

    پیروزى پرسپولیس برابر ملوان شادى هواداران این تیم و پایکوبى آنها مقابل هتل پرسپولیسى ها را در پى داشت. هواداران پرسپولیس که از پیروزى این تیم برابر ملوان شادمان بودند پس از پایان بازى راهى هتل لاله- محل اقامت پرسپولیسى ها- شدند و به مدت بیش از ? ساعت، در مقابل هتل به جشن و پایکوبى پرداختند.

    کاشانى، شیث را ناامید کرد

    مدافع اخراجى پرسپولیس دیگر هیچ امیدى براى بازگشت ندارد. او در این فصل آنقدر حاشیه سازى کرده و پرسپولیس را به دردسر انداخته که دیگر امیدى به بخشش نداشته باشد. حالا دیگر حتى حبیب کاشانى هم که بارها شیث را بخشیده بود مى خواهد که این بازیکن جنجالى دیگر نباشد. کاشانى از ادامه محرومیت شیث تا پایان فصل خبر مى دهد و مى گوید: بازیکنان قبل از عقد قرارداد، از مفاد آیین نامه انضباطى باشگاه باخبر شدند و وظیفه دارند طبق آن عمل کنند. شیث هم مرتکب خلاف غیر ورزشى شده و باید جریمه مى شد. جریمه او هم هرگز برگشت پذیر نخواهد بود و با قاطعیت مى گویم که او در ? بازى آینده پرسپولیس نخواهد بود البته آخر فصل شیث بازیکن آزاد مى شود و حاضریم با او مذاکره کنیم!

     پاداش ها آخر هفته مى رسد

    پرسپولیسى ها آخر هفته پاداش پیروزى شان برابر ملوان را دریافت مى کنند. همان طور که پیش از این حبیب کاشانى اعلام کرده بود، با توجه به شرایط حساس پرسپولیس، بازیکنان این تیم به ازاى هر پیروزى در دیدارهاى باقیمانده، یک میلیون تومان پاداش خواهند گرفت. پیروزى برابر ملوان هم همین میزان پاداش را براى پرسپولیسى ها در پى داشته و سرخپوشان آخر هفته جارى- قبل از دیدار با مس- این پاداش را دریافت خواهند کرد.

    اولین پیروزى در سال جدید

    پرسپولیسى ها با پیروزى برابر ملوان، نه تنها شانس خود را براى قهرمانى بیشتر کردند بلکه به اولین پیروزى خود در سال جدید هم رسیدند. پرسپولیس در سه دیدار قبلى خود در سال جدید برابر استقلال متوقف شده و مقابل ذوب آهن و استقلال اهواز هم شکست خورده بود و پیروزى برابر ملوان، نخستین پیروزى تیم سرخپوش پایتخت در سال جدید به شمار مى رود.

     نیکبخت بهترین بازیکن لیگ

    شماره ?? پرسپولیس، حالا ستاره لیگ است. علیرضا نیکبخت با گلزنى در دیدار برابر ملوان ? گله شد و بهترین بازیکن پرسپولیس در این دیدار هم لقب گرفت. نیکبخت علاوه بر به ثمر رساندن ? گل، با ? پاس گل، صدرنشین جدول بهترین پاسورهاى لیگ است و با کسب ?? امتیاز، بهترین بازیکن لیگ هفتم تا امروز.

     استراحت ممنوع
    !
    بازیکنان پرسپولیس تا پایان لیگ، اجازه استراحت ندارند! با توجه به شرایط حساس این تیم براى رسیدن به قهرمانى، در جلسه جمعه شب مربیان پرسپولیس، مقرر شد که تمرینات این تیم تا پایان فصل به طور فشرده و منظم، و البته بدون وقفه پیگیرى شود و سرخپوشان هیچ استراحتى نداشته باشند.

    سفر یک روزه خلیلى به مشهد
    آقاى گل پرسپولیس ظهر دیروز براى اداى نذرش راهى مشهد شد. محسن خلیلى براى پیروزى پرسپولیس برابر ملوان و همچنین گلزنى خودش در این بازى، نذر کرده بود و به همین خاطر بلافاصله پس از پایان تمرین صبح دیروز پرسپولیس براى اداى نذرش به مشهد رفت. سفر یک روزه خلیلى امروز به پایان مى رسد و این بازیکن ظهر امروز به تهران مى آید تا در تمرین عصر پرسپولیس شرکت کند



    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 87/2/1::: ساعت 10:41 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :245021

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    محمد پرسپولیسی
    محمد حسین اصفهانیان
    محمد پرسپولیسی وبلاگ هواداران پرسپولیس جدیدترین اخبار پرسپولیس در محمد پرسپولیسی

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    محمد پرسپولیسی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<