Image and video hosting by TinyPic مصاحبه ها - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش میان نادانان، همچون زنده در میان مردگان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • واعظی : به ترکیب ثابت برمی گردم
    مصاحبه

    واعظی: امیدوارم به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگردم

    مهدی واعظی اظهار داشت: تاکنون 6 هفته روی نیمکت نشته ام و هیچ اعتراضی نکرده ام، زیرا در یک تیم حرفه‌ای فعالیت می‌کنم.
    وی ادامه داد: حسن رودباریان دروازه بان بسیار خوبی است؛ اما نمی‌خواهم نیمکت نشین ثابت باشم و امیدوارم برابر استقلال اهواز بازی کنم.
    واعظی خاطر نشان کرد: برابر استقلال رودباریان عملکرد خوبی داشت؛ اما گاهی اوقات دروازه بان ‌ها بر حسب اتفاق گلی می‌خورند و گل استقلال نیز اتفاقی وارد دروازه پرسپولیس شد.
    دروازه‌بان سابق پیکان اظهار داشت: استقلال اهواز تیم بسیار خوبی است. البته تمامی تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه‌ بالایی دارند، بنابراین در هفته دهم کار سختی را پیش روی داریم.
    وی ادامه داد: فیروز کریمی مربی بسیار بزرگی است و باید مقابل استقلال اهواز با قدرت بیشتری بازی کنیم.

                                                            
    محمد پرسپولیسی

    محمد حسین اصفهانیان ::: پنج شنبه 86/7/26::: ساعت 10:58 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    مرزبان: وقتی دیدیم بدشانسیم، فن دادیم و بدل زدیم / برخورد من و قطبی خنده دار است

    بعد از تمرین صبح بود که با علیرضا مرزبان مربی با روحیه و خوش اخلاق پرسپولیس تماس می گیریم، اما او را یک جورهایی بهت زده می یابیم. دلیلش را که می پرسیم می گوید: امروز درباره خودم یک مطلب خیلی عجیب خواندم. مانده بودم خوابم یا بیدار؟ بعد فکر کردم شاید وقتی خواب بوده ام آن اتفاقات از من سر زده که خودم خبر ندارم و نوشته اند، اما از بقیه هم که پرسیدم، دیدم نه، در خواب راه نرفته ام. ازادامه مطلب...

    محمد حسین اصفهانیان ::: چهارشنبه 86/7/25::: ساعت 11:8 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    استیلی: مثل اینکه با صدرنشینی ما مشکل دارند

     از رسوم جدید فوتبال ما اینست که حداقل هفته ای دو روز درباره اینکه کادر فنی پرسپولیس با هم مشکل دارند، داستان سرایی شود. آخرین مورد از این دست هم به شایعه ای مربوط می شود که براساس آن عنوان شده است که اعضای کادر فنی در جریان تمرین روز دوشنبه با یکدیگر جدل لفظی داشته اند. البته ذکر این نکته هم الزامی به نظر می رسد که پرسپولیسی ها اصلاً روز دوشنبه تمرین نداشته اند!!

    و اما حمید استیلی در اینباره می گوید؛ ما قصد تعامل با رسانه ها را داریم. به هر حال این قشر هم برای فوتبال زحمت می کشد، اما بعضی هستند که اصول را رعایت نمی کنند و این درست نیست. متاسفانه از اینکه ما دنبال برخوردهای حقوقی نبوده ایم، اینطور استفاده شده است که بیش از این جایز نیست.

    مانده ایم اینهمه اخبار تخیلی از کجا می آید. من فکر می کنم بعضی با صدرنشینی پرسپولیس مشکل دارند. بطور مرتب می خواهند آقای قطبی و من را رودرروی هم قرار بدهند. حتی سراغ آقای مرزبان هم می روند، در حالیکه او تمام هم و غمش اینست که فقط و فقط باید به قهرمانی فکر کنیم و اصلاً گرد این حرفها نمی چرخد. من همینجا با تمام وجود می گویم؛ ما صدرنشین هستیم و این صدرنشینی را با تمام وجود حفظ می کنیم. شخصاً هم هیچ مشکلی با سرمربی تیم ندارم، هیچ! تا جایی که بخواهند و در حیطه کار من باشد، تلاش می کنم که او سر مربی تیم قهرمان باشد و من هم مربی تیم قهرمان! روزی که پذیرفتم مربی تیم و دستیار ایشان باشم، کاملاً بیدار بودم و اگر نیت سویی داشتم، تمام زورم را نمی زدم که یک تیم خوب جمع کنیم و آنها را تا آمدن آقای قطبی به آمادگی مطلوب برسانیم. فکر نمی کنم، حرف دیگری هم باقیمانده باشد. ما یک تیم هستیم. همه ما هم یک حرف می زنیم، اینکه با هم، با استفاده از انرژی هم  به نهایت موفقیت برسیم.



    محمد حسین اصفهانیان ::: چهارشنبه 86/7/25::: ساعت 11:4 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    عربشاهی: خلیلی به استقلال گل می زند/برگ برنده پرسپولیس باقری است

    ضیاء عربشاهی به عنوان یکی از هافبک های برتر تاریخ پرسپولیس بارها بازی دربی را تجربه کرده و مقابل استقلال صف آرایی کرده است. همین موضوع باعث می شود تا او تجارب گرانبهایش را در دیدار روز یکشنبه در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار دهد.

    او در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای این دیدار گفت: رویارویی پرسپولیس و استقلال همواره برای فوتبالدوستان کشورمان و بخصوص هواداران 2 تیم از جذابیت خاصی برخوردار بوده است، این دیدار نیز این گونه خواهد بود. از ابتدای هفته جاری دوستداران 2 تیم با هیجان خاصی در انتظار شنیدن سوت آغاز بازی توسط داور اسپانیایی هستند.

    عربشاهی افزود: شکی نیست که پرسپولیس تا به اینجای کار عملکرد موفقی داشته است. کسب 6 پیروزی از 8 بازی و قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی، طبیعتا کفه ترازو را به نفع سرخپوشان سنگین می کند. اما بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که شرایط دربی با تمام رقابت های لیگ تفاوت داشته و نباید خدای ناکرده اسیر غرور شوند. استقلال تا به حال عملکرد خوبی نداشته و نتایج ضعیفی کسب کرده! این نتایج نباید سرخپوشان را گول بزند. چرا که تیم حریف برای اعاده حیثیت می آید.

    هافبک ملی پوش پرسپولیس در دهه 60 خاطرنشان کرد: کمبود یک هافبک با تجربه به معنای فرمانده در خط میانی استقلال کاملا به چشم می آید. سان جان بازیکنی است که هرگاه تحت فشار قرار می گیرد. قدرت تفکر و تمرکز را از دست می دهد. منصوریان در بازی مقابل سپاهان با اشتباهات پیاپی که در پاس دادن داشت، عملا نشان داد آماده نیست. مجتبی جباری نیز ناآماده است و به خاطر مصدومیت های پیاپی با ترس به توپ ضربه می زند. بنابراین جای یک هافبک بازیساز در خط میانی آبی پوشان کاملا به چشم می آید. این در حالی است که بازیکنی چون کریم باقری در خط میانی پرسپولیس به تمام معنا یک لیدر و فرمانده است. از سوی دیگر پرسپولیس باید فاصله خطوط سه گانه خود را حفظ کرده و بهنگام از دست دادن توپ با استفاده از تاکتیک پرس، در همان دقایق ابتدایی به گل برسد.

    عربشاهی در پایان پیرامون پیش بینی اش از دربی شصت و سوم گفت: پرسپولیس اگر در دقایق ابتدایی به گل برسد، با اختلاف 3-2 گل پیروز خواهد شد. من معتقدم محسن خلیلی ستاره پرسپولیس در این دیدار خواهد بود. ضمن اینکه سرخپوشان باید مواظب حرکات فرهاد مجیدی باشند. اگرچه او تمایل زیادی به انجام حرکات تکنیکی داشته و دوست دارد در هر شرایطی دریبل بزند، اما در نهایت بازیکنی با تجربه و خطرناکی است.

     



    محمد حسین اصفهانیان ::: جمعه 86/7/20::: ساعت 11:7 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    باوی: پرسپولیسی ها چارچوب دروازه را خوب می شناسند

    کریم باوی مهاجم قدیمی و تاریخ ساز پرسپولیس در دهه 60 و 70، امروز در کرج مشغول آموزش جوانان مستعد و آینده دار است. باوی این روزها پرسپولیس را با وسواس و دقت بیشتری نسبت به گذشته می بیند.

    پرسپولیس از بازی اول تا هشتم چه روندی را طی کرده است؟

    احساس می کنم فعالیت سرخپوشان در این مدت، کم افت و خیز بوده است و برخلاف سال گذشته، تیم دچار فراز و نشیب های مرگبار نشده است.

    بازی با استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

    استقلال با شکست برابر سپاهان برای پیروزی مقابل پرسپولیس و بازیابی روحی و روانی کاملاً پر انگیزه است. پرسپولیس برای رسیدن به پیروزی باید از تمام 8 دیدار گذشته خود بیشتر انرژی صرف کند.

    راههای رسیدن پرسپولیسی ها و استقلالی ها به گل، کدامیک را به سر منزل مقصود می رساند؟

    استقلالی ها برای رسیدن به گل، تاکتیک های هجومی مشخص و برنامه های خاصی ندارند اما پرسپولیسی ها بهره مند از وجود عناصری مثل نیکبخت و خلیلی هستند که ضمن شناخت خوب و کامل چارچوب بیشتر از مهاجمان استقلال در موقعیت گل زدن قرار می گیرند.



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/7/16::: ساعت 8:55 عصر
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    15:29 16/07/1386

    قطبی: حریف اصلی ما خودمان هستیم / گردن من زیر تیغ گیوتین است

     دربی نزدیک است. جدا از قهرمانی فصل، این بازی همیشه حساسیتهای خاص خود را دارد و مربیان همواره به تدابیر ویژه ای دست می زنند. در این میان پرسپولیس چه خواهد کرد؟ افشین قطبی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در اینباره توضیح می دهد؛

    بازی دربی نزدیک است، مربیان برای چنین روزهایی افکار خاصی دارند، سرمربی پرسپولیس چه برنامه ای دارد؟

    برنامه هایم را که نمی توانم فاش کنم. در اینباره فقط با همکارانم صحبت و تبادل نظر می کنیم، ولی الان در حال تماشای فیلم بازیهای تیم خودمان و استقلال هستیم.

    به نتیجه خاصی رسیده اید که برایتان تازگی داشته باشد؟

    از روی نیمکت مسائل زیادی را می بینم، اما گاهی مسائل بزرگ جلوه می کنند، ولی الان با خونسردی مسائلی که کمرنگ بوده اند را هم دقیق می بینم. ما یک دوربین داریم که معمولا بازیها را از بالا فیلمبرداری می کند و این زاویه برای ارزیابی دقیق مناسبتر است. می توان فاصله و شرایط نسبت به توپ را ارزیابی کرد و تمام اشتباهات را متوجه شد و من مواردی را برای بازیکنان تشریح می کنم.

    تصاویر چنین دوربین هایی، برای برنامه های رایانه ای آنالیز کارآیی دارد؟

    بله، من در حال حاضر از 4، 5 برنامه استفاده می کنم و از نوع بازیها اطلاعات کاملی استخراج می شود.

    شکست استقلال در بازی آخر را چطور ارزیابی می کنید؟

    من فکر می کنم کمی هم بدشانسی آوردند که در آن دقیقه آخر گل خوردند، البته روی هر دو گل در ضربه دوم بد عمل کردند و ضربات بازیکنان سپاهان هم خیلی بودند. در کل باید بگویم فوتبال گاهی اشتباهات بزرگ را به سادگی نمی بخشد.

    بهتر نبود اگر سپاهان جلوی استقلال امتیاز از دست می داد؟

    من فکر می کنم، نه استقلال و نه سپاهان رقیب ما نیستند. بزرگترین رقیب ما خود ما هستیم.

    بیشتر توضیح می دهید؟

    بسیاری اوقات پیش می آید که تیمی بالای جدول است، اما به راحتی انگیزه هایش را از دست می دهد. این مهم است که خودت را چطور آماده نگه می داری و با چه هدفی تمرین می کنی.

    شما این انگیزه را چطور حفظ می کنید؟

    هواداران و خود پرسپولیس انگیزه می دهند، اما تدبیر ما اینست که هر بازیکن یک نفر را پشت سر خود داشته باشد. این به بازیکن انگیزه می دهد که مراقب باشد، چون اگر غفلت کند، نفر بعدی جایگزین می شود. همچنین تمرینات باید لذتبخش باشد. بازیکنان اگر همدیگر را دوست داشته باشند، همین مسئله تمرین را برای نفرات دوست داشتنی می کند.

    بعضی کارشناسان اعتقاد دارند پرسپولیس مقابل ذوب آهن افت کیفی داشته است؟

    تا جایی که می دانیم بازیهای قبل و بعد از دربی همیشه اینطور بوده است. در تمام دنیا، چنین بازیهای حساسی بازیهای قبل و بعد خود را تحت الشعاع قرار می دهند. اما در تمرینات روی این مسئله کار می کنیم تا ضعفهایی که شناسایی شده است نیز مرتفع شود.

    حالا به ارزیابی مشخصی از دربی رسیده اید؟

    این بازی، دیداری با حساسیتهای خاص است، هدف اصلی ما حاکم کردن منطق بر احساس است. اگر بتوانیم با حوصله و آرامش کار کنیم، همین تیم برتر خواهیم بود و کنترل بازی را در اختیار خواهیم گرفت، اما اگر وارد احساسات شویم آن وقت همه چیز 50، 50 خواهد بود و کنترل خودمان بر بازی را از دست می دهیم.

    درباره مسائلی که پیرامون افت بدنی بازیکنان مطرح می شود، چه توضیحی دارید؟

    من این را قبول ندارم. پرسپولیس پیش از شروع فصل بدنسازی مطلوبی داشته است و بدنها آماده است. اگر می بینید که تیم گاهی دچار افت می شود به نقص در سازماندهی و ساختار تیم مربوط می شود. معمولا در دقایق پایانی، خیلی راحت نظم تیم بر هم می خورد و ما روی این مسائل کار می کنیم.

    از این بحث خارج می شویم. طی دیروز و امروز مسائلی مبنی بر ناراحتی شما از صحبتهای شنبه شب نیکبخت واحدی مطرح شده است؟

    «ناراحتی» لفظ مناسبی نیست. فقط بگویم که نیکبخت واحدی می توانست مسائل را به شکل بهتری مطرح کند. عقاید افراد محترم است و همه آدمها عقایدی دارند ولی ما همه یک خانواده هستیم. پیروزی برای همه ماست. من هیچوقت آنرا مختص خودم نمی دانم. من یک نفر نیستم، همکاران من یعنی آقایان استیلی و مرزبان نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف دارند و به جلو رفتن تیم کمک می کنند.

    بعضی مطرح می کنند که شما بابت این صحبتها از همکاران خودتان گلایه دارید؟

    من تصور نمی کنم، اینطور باشد. ما باید به یکدیگر اعتماد کنیم چون کاری که داریم به قدر کافی سخت و حساس است.

    ولی قبول کنید که بعضی مسائل در خارج از ایران تجربه نمی شود، مثلا در کره که بودم بازیکنان همیشه سرمربی خود را بالا نگه می دارند و نهایت احترام را حفظ می کنند.

    قصد دارید در این مورد چه کنید؟

    در این ارتباط با آقای کاشانی و همکاران صحبت می کنیم، اما واقعا دوست ندارم، تیمی که در آن حضور دارم، صحنه برخورد باشد و من چنین اجازه نمی دهم. به عنون سرمربی باید محکم باشم، چون گردن من زیر گیوتین است. من در قبال تیم، باشگاه و هواداران مسئول اول هستم، اما در کنار اینها، ما یک خانواده هستیم. باید یکدیگر را دوست داشته باشیم. کار هم به جاهای سخت نمی کشد. تجارب زیادی دارم و ما می خواهیم همه با هم روی سکوی قهرمانی برویم و هدف اینست که کسی جا نماند و همه همراه هم باشیم.

    من می دانم چطور باید عمل کنم. مسائل داخل تیم باید در داخل تیم بماند. بازیکنان برادران من هستند، من پشت آنها و پشت نیکبخت واحدی می مانم و از آنها سخت حمایت می کنم.



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/7/16::: ساعت 8:41 عصر
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    زمینه را برای مذاکرات آینده باز نگه داشتیم/حبیب کاشانی: حسن‌نیت پرسپولیس را به اثبات رساندیم/*

    پرسپولیس، سومین نتیجه برتر تاریخ فوتبال خود در لیگ را به دست آورده است.
    20 امتیاز از 8 بازی ثمره علمکرد سرخپوشان در این مدت بوده است. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی با مدیرعامل سرخپوشان جویای نظرات و حرف‌های ایشان شد. متن گفت‌وگو را بخوانید:

    * بازی با ذوب‌آهن از دیدگاه مدیرعامل سرخپوشان چگونه ارزیابی می شود.

    به سه امتیاز این بازی واقعا نیاز داشتیم. من به مدیرعامل ذوب‌آهن به خاطر داشتن چنین تیم خوب، جوان و باکلاسی تبریک می‌گویم. در بازی برابر ذوب‌آهن، همه چیز اعم از تماشاگر، رفتار فنی تیم و مسائل فرهنگی حاکم بر دیدار خوب بود.
    بقشو بخای بخونی باید انجا کلیک کنی عزیزم!...

    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 86/7/15::: ساعت 12:37 عصر
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    <      1   2   3   4      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 9
    بازدید دیروز: 47
    کل بازدید :244913

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    محمد پرسپولیسی
    محمد حسین اصفهانیان
    محمد پرسپولیسی وبلاگ هواداران پرسپولیس جدیدترین اخبار پرسپولیس در محمد پرسپولیسی

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    محمد پرسپولیسی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<