Image and video hosting by TinyPic تیتر روزنامه های ورزشی 14 آبان - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر از خدا چنانکه باید می ترسیدید، به دانشی بی نادانی دست می یافتید و اگر خدا را چنانکه باید می شناختید، با دعایتان کوهها از میان می رفتند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • تیتر روزنامه های ورزشی 14 آبان
    روزنامه ورزشی

    * پیروزی:
    قطبی :هنوز درباره شیث تصمیم نگرفتم
    استیلی: شانس پرسپولیس آمادگی بازیکنان است
    نیکبخت: قول می دهم پای خلیلی را به گل باز کنم

             * ابرار ورزشی:
    مایلی کهن: این انتخابات نیست انتصابات است
    کریمی: قول قهرمانی نداده ام
    قلعه نویی: سرمربیگری استقلال مبارک آقا فیروز!

    *خبرورزشی:
    نیکبخت و نصزتی مشتریان بعدی کمیته انضباطی پرسپولیس
    پروین: می خواهند به تیم نوپای من لطمه بزنند

               * روزنامه نود:
    حجازی : من کریمی را سر مربی کردم
    پروین: من روی نیمکت نمی نشینم
    قلعه نویی: پشت پرده تیم ملی و استقلال را افشا می کنم!!

    *ایران ورزشی:
    شاه حسینی :قرارداد کریمی قانونی نیست
    کاشانی: پرسپولیس 12 میلیارد بدهی دارد

            * پاس جوان:
    استقلال اهواز به فیفا شکایت می کند

    * جهان فوتبال:
    کریمی دور زد و به استقلال آمد
    شاه حسینی: تکلیف کریمی را روشن می کنم
    کمیته انضباطی پرسپولیس: شیث دو بازی محروم شد

    محمد پرسپولیسی !

    محمد حسین اصفهانیان ::: سه شنبه 86/8/15::: ساعت 10:2 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :246152

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    محمد پرسپولیسی
    محمد حسین اصفهانیان
    محمد پرسپولیسی وبلاگ هواداران پرسپولیس جدیدترین اخبار پرسپولیس در محمد پرسپولیسی

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    محمد پرسپولیسی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<