Image and video hosting by TinyPic اخبار - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  صحبتهای افشین قطبی در جلسه مطبوعاتی پس از بازی
       

    افشین قطبی سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی مقابل پاس همدان با حضور در جلسه مطبوعاتی پس از بازی، پاسخگوی سوالات ارباب جراید بود.

    افشین قطبی در مورد علت شکست تیمش گفت: این جزو قانون فوتبال است. ما دو گل بد خوردیم که بر اثر اشتباهات فردی شکل گرفت. گل اول تمرکز تیم را بر هم زد، ما حتی از گل دوم امید داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم.

    سرمربی پرسپولیس با اشاره به کارتهای قرمزی که بازیکنان این تیم دریافت کردند گفت: دلیلی نداشت داور این تعداد کارت را به تیمی که 3 گل عقب است بدهد. او با این برخورد خود، یک بازی خوب را بد کرد.

    وی افزود: تیم من بی انگیزه نبود و این که می گویند ما کند و سنگین بازی کردیم ، صحیح نیست. غیر از دو بازیکن ما که در وزن کشی، وزنی بالاتر از حد لازم داشتند، سایر بازیکنان در وزن استاندارد خود قرار داشتند.

    قطبی ادامه داد: برای تیمی که صدرنشین بدون شکست لیگ برتر است، انجام سه بازی از دو بازی جام حذفی خود در خارج از خانه، آن هم با تیم های لیگ برتری، چندان عادلانه به نظر نمی رسد. ما دو بازی سخت خارج از خانه برابر صنعت نفت و پاس برگزار کردیم که مطمئن هستم آ.ث.میلان هم در این زمین ها به مشکل بر می خورد. البته ما از این شکست درس گرفتیم و قصد داریم برای ادامه کارمان در لیگ، شروعی دوباره داشته باشیم. قطبی در مورد استفاده از نیکبخت گفت: او در همان 5 دقیقه اول حضورش، 2 موقعیت حساس روی دروازه پاس به وجود آورد و از مهره های خوب ما در این دیدار بود



    محمد حسین اصفهانیان ::: سه شنبه 86/10/4::: ساعت 12:0 عصر
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    انتقاد کاشانی از پرسپولیسیها
    مصاحبه

     بازگشت محمود خوردبین به پرسپولیس
    کاشانی با انتقاد از مدافعین پرسپولیس: اگر صلاح باشد، بازیکنان تنبیه می‌شوند
    سه برزیلی را ‌برای نیم فصل دوم به خدمت می‌گیریم

    حبیب کاشانی گفت: بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس در دیدار با پاس همدان بسیار ضعیف بازی کردند.

    مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنگام ترک فرودگاه همدان در خصوص شکست 3 بر صفر تیم‌اش برابر پاس همدان و حدف از جام حذفی گفت: پاس خیلی خوب بازی کرد و از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد.

    وی در ادامه با انتقاد از بازی بازیکنان پرسپولیس گفت: مدافعین ما امروز بسیار ضعیف ظاهر شدند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

    کاشانی در خصوص تنبیه بازیکنان گفت: هنوز در این رابطه فکری نکرده‌ایم و در نشستی که پیش رو داریم،‌ تصمیم می‌گیریم. اگر صلاح باشد، بازیکنان تنبیه می‌شوند.

    مدیرعامل پرسپولیس از بازگشت محمود خوردبین سرپرست پیشین این تیم خبر داد و گفت: خوردبین از نیم فصل به جمع ما اضافه خواهد شد.

    کاشانی همچنین در رابطه با دیدار با سپاهان در هفته‌ی هفدهم لیگ برتر گفت: در هفته‌ای که پیش رو داریم روی نقاط ضعف تیم کار می‌کنیم و به دنبال این هستیم که سپاهان را شکست دهیم.

    مدیرعامل پرسپولیس از حضور 3 بازیکن خارجی در تعطیلات نیم فصل خبر داد و گفت: یک بازیکن در خط حمله،‌ یک هافبک بازی‌ساز و یک پیستون چپ که هر سه برزیلی بوده و در باشگاه‌های پرتغال بازی می‌کنند را جذب خواهیم کرد.

    نظر بدین



    محمد حسین اصفهانیان ::: سه شنبه 86/10/4::: ساعت 11:59 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    نظر بدین



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/10/3::: ساعت 10:59 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    بروید و به نام پرسپولیس رای دهید

    تا نام معجول پیروزی حذف شود

    http://redstars.ir/toomar.php



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/9/26::: ساعت 11:33 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    خبر های اختصاصی : خداحافظی بادامکی!!!
    اخبار گوناگون فوتبال

    محمد پرسپولیسی: توافق پرسپولیس والامارات؛بادامکی نیم فصل به دوبی می‌رود
    حسین بادامکی در پایان نیم فصل اول راهی لیگ امارات خواهد شد و با الامارات قرار داد خواهد بست.

    حسین بادامکی هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس که از دو باشگاه اماراتی پیشنهاد دارد و ظاهراً مذاکرات مدیران پرسپولیس و الامارات نیز به خوبی پیش رفته است.
    بادامکی در دیدار باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی مقابل پتروشیمی و لیگ برتر مقابل سپاهان را برای سرخپوشان به میدان خواهد رفت و بعد از آن برای عقد قرار داد با الامارات راهی دوبی خواهد شد.

    محمد پرسپولیسی: نارضایتی نیکبخت از ترانسفر بادامکی:رضایت نامه من را هم بدهید
    علیرضا نیکبخت واحدی از ترانسفر حسین بادامکی به لیگ امارات ناراضی است و از مدیران پرسپولیس خواسته تا رضایت نامه وی را هم صادر کنند.

    علیرضا نیکبخت واحدی چند امارات سنگین و خوب از باشگاه‌های اماراتی دارد ولی مسوولان پرسپولیس با ترانسفر وی در نیم فصل مسابقات لیگ برتر موافقت نکرده‌اند به همین دلیل این بازیکن بعد از آگاهی از ترانسفر بادامکی در پایان نیم فصل اول به شدت ناراحت و ناراضی است و تلویحاً از مدیران پرسپولیس خواسته تا رضایت نامه وی را صادر کنند.
    نیکبخت واحدی معتقد است پرسپولیس دراین شرایط یا نباید رضایت نامه بادامکی را صادر کند یا با تمام بازیکنان با یک دید قضاوت کنند.

    محمد پرسپولیسی:برای جذب دو بازیکن برزیلی؛منبع مالی پرسپولیس تامین شد
    مسوولان باشگاه پرسپولیس منبع مالی برای جذب دو بازیکن برزیلی مورد تاخیر قطبی را فراهم کردند.

    یک فوروارد و یک هافبک برزیلی که مدتی پیش افشین قطبی بعد از دیدن فیلم بازیشان، نظر قطعی برای جذب آنها را اعلام کرده بود در نیم فصل به این تیم اضافه خواهند شد.
    قرار بود در صورت فراهم شدن اسپانسر این دو بازیکن در نیم فصل با پرسپولیس قرار داد امضا کنند که ظاهراً در حال حاضر این منبع مالی فراهم شده بود و به احتمال فراوان این دو بازیکن که هنوز نامشان اعلام نشده، در اردوی امارات به پرسپولیسی‌ها محلق خواهند شد
    .
    مسوولان باشگاه پرسپولیس حتی روی مبلغ ترانسفر بادامکی هم برای جذب دو مهره مورد تایید قطبی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/9/26::: ساعت 11:30 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    حمایت باشگاه پرسپولیس از شیث رضایی
        چرا این شایعه جدی گرفته شد؟!

    بازیکن پرسپولیس حق ندارد مریض شود! سرماخوردگی برای کسی که در پرسپولیس باز می‌کند یک گناه نابخشودنی تلقی خواهد شد؟ اگر این را باور ندارید به شایعه اخراج شیث رضایی توجه کنید.

    شیث رضایی دیروز به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکرد. گفته بودند که مدیر عامل سرخپوشان در تمرین روز پنجشنبه به او اولتیماتوم داده است و حبیب کاشانی در گفتگویی اعلام کرد؛ چنین مطلبی صحت ندارد. از افشین قطبی سوال می‌کنیم آیا شیث رضایی طی روزهای گذشته، اشتباه یا بی‌نظمی داشته است، که گفت: نه! هیچ موردی وجود نداشته است. او فقط کمی بد آورد چون دو روز به خاطر آسیب‌دیدگی خفیف از ناحیه زانو نتوانست تمرین کند و روز شنبه هم سرماخورده بود. البته او وقتی تمرین کرد، خیلی خوب نشان داد. هیچ مشکلی وجود ندارد و رضایی هم دیگر حرف معمولی را با احتیاط می‌زند تا حاشیه‌ای درست نشود، ولی مثل اینکه کافی نیست.

    و اما عباس علیپور مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس امروز در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در اینباره گفت: نه تنها اخراجی در کار نیست، بلکه اصلاً حاشیه‌ای هم در میان نبوده است. هیچ مسئله‌ای هم از سوی کادر فنی مطرح نشده است و ما روز شنبه اصلاً شایعه را جدی نگرفتیم، چون هیچ دلیلی برای آن وجود نداشت، ولی اکنون قویاً این مسئله را رد می‌کنیم.

     

    نظر بدین



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/9/26::: ساعت 11:11 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    رکورد پرسپولیس در فدراسیون تاریخ و آمار ثبت شد
       

    بالاخره رکورد تاریخی و بزرگ پرسپولیس در تاریخ فوتبال آسیا در فدراسیون جهانی تاریخ و آمار ثبت شد.

    رکورد پرسپولیس 43 بازی بدون شکست است که از سالهای 50 تا 53، از لیگ دوم منطقه‌ای تا لیگ دوم تخت جمشید شکل گرفته است. پرسپولیس در حال حاضر در مسابقات فوتبال لیگ حرفه‌ای 26 بازی بدون شکست را سپری کرده است. پرسپولیس حالا بعد از 26 بازی بدون شکست چشم به تداوم رکورد شکنی خود دارد. در صورت آنکه پرسپولیس در بازیهای نیم فصل دوم لیگ برابر تیم‌های مختلف بازنده نشود، می‌تواند رکورد سال 50 تا 53 خود را بشکند و با 44 بازی بدون شکست در آسیا صاحب یک رکورد قابل توجه و رویایی شود.



    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 86/9/25::: ساعت 11:11 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    رضایی فردا در کمیته انضباطی باشگاه
       

    دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ در جلسه این کمیته که فردا در محل باشگاه برگزار خواهد شد، به موضوع برخورد پیش آمده در جریان تمرین هفته گذشته سرخپوشان رسیدگی خواهد کرد و در این راستا شیث رضایی برای حضور در جلسه‌ای که رأس ساعت 13 فردا آغاز می‌شود به باشگاه دعوت شده است.

    عباس علیپور در ادامه تصریح کرد؛ هدف اصلی از رسیدگی به چنین مواردی، جلوگیری از تکرار آنها در آینده است و برخورد شیث رضایی بعد از این حادثه که با عذرخواهی او از فراز فاطمی، کادر فنی و مسئولان باشگاه همراه بوده است در تصمیم نهایی کمیته انضباطی موثر خواهد بود.



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/9/19::: ساعت 11:41 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    نتایج هفته ششم لیگ دسته اول آزادگان
        گلزنی پروین ناجی تیم پروین شد

    هفته ششم از رقابتهای لیگ دسته اول آزادگان بعدازظهر امروز

    در شهرهای مختلف برگزار شد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در مهمترین دیدار،

     تیم استیل آذین رودرروی تیم کاوه زنجان قرار گرفت و پس از پایان

     90 دقیقه با نتیجه یک بر یک در خانه متوقف شد.

    گفتنی است که، گل کاوه زنجان توسط مقداد قباخلو، بازیکن

    سابق تیم پرسپولیس در دقیقه 37 به ثمر رسید و گل تساوی

    بخش تیم استیل آذین نیز توسط محمدپروین در دقیقه 40

    به ثبت رسید.

    دیگر نتایج به شرح ذیل می‌باشد:

    ادامه مطلب...

    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/9/19::: ساعت 11:21 صبح

    9 گلزن 30 گل پرسپولیس 86 را زدند
       

    با 2 گلی که پرسپولیس در بازی برابر صبا باتری به ثمر رساند، تعداد گلهای سرخپوشان در 16 دیدار لیگ و یک دیدار جام حذفی به 30 گل رسید. بد نیست گلزنهای فصل جاری پرسپولیس را با هم مرور کنیم.

    1- محسن خلیلی 9 گل

    2- علیرضا نیکبخت 5 گل

    3- عباس آقایی 5 گل

    4- کریم باقری 2 گل

    5- حسین بادامکی 2 گل

    6- فرزاد آشوبی 2 گل

    7- فراز فاطمی 2 گل

    8- سپهر حیدری 2 گل

    9- احسان خرسندی یک گل

    محمد پرسپولیسی

    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 86/9/18::: ساعت 12:9 عصر

    <   <<   6   7   8   9      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ