Image and video hosting by TinyPic اخبار - محمد پرسپولیسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه روزی بیاید که در آن بر دانشم نیفزایم، پس در آمدن خورشید آن روز بر من خجسته مباد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
محمد پرسپولیسی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • جزیره دانلود 2008
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • حتی مخالفان پرسپولیس هم آن صحنه را پنالتی نمی‌دانند
        حیدری: عباسفرد روی من خطا کرد

    پنالتی بحث برانگیزی که از سوی سعید مظفری‌زاده در بازی پرسپولیس – صبا باتری به نفع شاگردان ضیایی اعلام شد، حرف و حدیث‌های زیادی را در محافل فوتبالی ایجاد کرده است. سپهر حیدری بعنوان مرد اول آن اتفاق، مسلماً حرفهای جالبی در این ارتباط خواهد داشت. گفتگوی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس را با حیدری می‌خوانید؛

    محمد پرسپولیسی: بازی برده را با مساوی عوض کردید تا ششمین تساوی پرسپولیس در لیگ هم رقم بخورد!

    خودتان دیدید که تحت چه شرایطی بازی را مساوی کردیم، دیگر جای بحث باقی نمی‌ماند. اگر چه ما در طول 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و در همان دقایق، بازی به تساوی کشیده شد، اما پرسپولیس به هیچ وجه لایق کسب چنین تجربه‌ای نبود.

    محمد پرسپولیسی:نیمه اول نیز شرایط خوبی نداشتید؟

    بله! ما در 30 دقیقه ابتدایی بازی به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتیم، اما رفته رفته به اوضاع مسلط شدیم. بطوریکه در نیمه دوم صبا باتری تا زمان اخراج عادل کلاه کج هیچ حرفی برای گفتن نداشت. ما 25 دقیقه رویایی را در نیمه دوم تجربه کردیم و 2 گل پیاپی به ثمر رساندیم، اما 10 نفره شدن حریف کاملاً به ضرر ما تمام شد تا اینکه آن صحنه عجیب اتفاق افتاد.

    ادامه مطلب...

    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 86/9/18::: ساعت 12:7 عصر

    هفته گذشته

     هفته سیزدهم لیگ برتر

    پنجشنبه 17آبان ،کرمانشاه:

    پرسپولیس

    شیرین فراز 0-0 پرسپولیس



    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 86/8/20::: ساعت 10:20 صبح

    کوتاه محض اطلاع
     اخبار گوناگون فوتبال

    **استارت سرخ پوشان بعد از دو روز تعطیلی

    تعطیلی و استراحت دیگه کافیه. بازی حساسی پیش روی پرسپولیس است. سایپا، حریفی است که در هفته چهاردهم روبروی سرخ پوشان می ایستد و برای کسب یک نتیجه دلخواه و شیرین، چاره ای جز پیروزی وجود ندارد. پس از اینکه دو روز استراحت در برنامه تمرینی سرخ پوشان گنجانده شد،
    امروز بعد از ظهر، دور جدید تمرینات پرسپولیس آغاز می شود. بر اساس اعلام کادر فنی، پرسپولیسی ها امروز رأس ساعت ۳۰/۱۴ دقیقه در زمین استادیوم نفت حاضر خواهند شد تا خود را برای رویارویی با سایپا آماده کنند.

    **از شیث تقدیر می شود!

    هفته های گذشته شاهد سکونشینی شیث و درگیری او با مسئولان باشگاه بودیم. قبل از بازی با شیرین فراز او بخشیده شد و در اولین بازی خودش را بعد از محرومیت مقابل این تیم انجام داد.
    روز گذشته کاشانی اعلام کرد که از شیث تقدیر خواهد شد. چون همگان فکر می کردند که در نیمه دوم هنگامی که بازوبند به شیث داده نشد او به خاطر این مساله جنجالی به پا می کند و یا حداقل ناراحت می شود اما این مساله رخ نداد و مدافع با تجربه سرخپوشان با روی خوش از اینکه بازوبند به پژمان رسید، استقبال کرد. بد نیست بدانید که این اقدام رضایی مورد تایید کادر فنی به خصوص مدیرعامل باشگاه قرار گرفته است.

    **قطبی، امروز صبح در تهران

    افشین قطبی، سرمربی پرسپولیس که دو روز پیش تهران را به مقصد امارات ترک کرده بود امروز صبح به تهران باز می گردد. قطبی که پس از تساوی پرسپولیس مقابل شیرین فراز، استراحت ۴ ساعته ای را برای شاگردانش در نظر گرفت، راهی امارات شد. قطبی امروز پس از ورود به ایران با حضور در تمرینات پرسپولیس، شاگردان را برای رویارویی با ساپیا تمرین خواهد داد.

    **استراحت دو ماهه برای خوردبین

    پزشکان معالج سرپرست پرسپولیس، اعلام کرده اند دوران نقاهت پس از عمل جراحی محمود خوردبین حدود دو ماه است. خوردبین که حدود ۱۰ روز پیش برای جراحی قلب خود در بیمارستان کسری بستری شده بود پنج شنبه گذشته از بیمارستان ترخیص شد اما استراحت دو ماهه ای برای خوردبین تجویز شده تا پس از گذشت این دوره درمان او کامل شده و سرپرست زحمتکش سرخ پوشان با سلامتی کامل به خانواده معنوی اش (پرسپولیس) بازگردد.



    محمد حسین اصفهانیان ::: یکشنبه 86/8/20::: ساعت 10:18 صبح

    شیث:تشنه بازی ام
    مصاحبه

    رضایی: انگیزه زیادی برای بازی کردن دارم

    مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باتوجه به غیبتم در چند دیدار گذشته، انگیزه زیادی برای بازی کردن دارم.

    شیث رضایی ، در باره آخرین وضعیتش و دیدار برابر شیرین‌ فراز کرمانشاه اظهار داشت: واقعا خوشحالم که دوباره می‌توانم با قدرت هرچه تمام‌تر در خدمت پرسپولیس باشم و به عشق هواداران خوب این تیم، 90 دقیقه در زمین بدوم.
    وی ادامه داد: باتوجه به اینکه دو هفته‌ای غیبت داشتم؛ ولی از لحاظ بدنی و انگیزه کاملا آماده هستم. با برای بازی لحظه‌شماری می‌کنم چون واقعا از بیرون نشستن و بازی را دیدن سخت است.
    رضایی خاطرنشان شد: در هیچیک از مسابقات برای تساوی و باخت به میدان نمی‌رویم؛ بلکه فقط دوست داریم پیروز میدان باشیم چون از اول فصل همه بچه‌ها با هم یکدل و هم قسم شده‌ایم.
    وی افزود: شیرین فراز تیم آسانی نیست؛ ولی هدف ما این است که این تیم را دست کم نگیریم و بهترین بازی خودمان را در کرمانشاه برابر این تیم انجام دهیم.
    رضایی ادامه داد: کاملا آماده هستم و هر وقت کادر فنی صلاح بداند، در خدمت تیم هستم. خوشبختانه دو جلسه محرومیتم هم لغو شد و همین مورد حتی می‌تواند انگیزه مرا چندین برابر کند.
    وی افزود: مسایل حاشیه‌ای بدون شک هیچوقت پرسپولیس و استقلال را تنها نمی‌گذارد. بازیکنان حتما باید برای رفع این مشکلات، با فکر کار کنند.

    محمد پرسپولیسی


    محمد حسین اصفهانیان ::: چهارشنبه 86/8/16::: ساعت 9:55 صبح

    دو خبر کوتاه
    اخبار باشگاه

    «عباس علیپور» مدیر جدید روابط عمومی باشگاه پرسپولیس

    مدیر جدید روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با حکم حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه، عباس علیپور بعنوان مدیر روابط عمومی این باشگاه منصوب شد.

    پیش از این، غلامرضا احمدی در این سمت مشغول بکار بود که با عمل جراحی قلب محمود خوردبین و دوران نقاهت دو ماهه، وی بعنوان سرپرست مشغول بکار شده است.

    زمین نامساعد نفت، مشکل جدید پرسپولیسی‌ها

    کیفیت نه‌چندان مساعد زمین ورزشگاه نفت تهرانسر باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس از شرایط جدید، چندان رضایت نداشته باشند.
    به گزارش مرجع خبری ؛ مصدومیت کریم باقری دیروز به دلیل کیفیت چمن نفت، نصیب این بازیکن شد.
    بیشتر بازیکنان پرسپولیس از شرایط چمن ورزشگاه نفت تهرانسر رضایت ندارند و بعد از هر دیدار نارضایتی‌شان را از این موضوع اعلام می‌دارند. باید دید مسئولان پرسپولیس نسبت به رفع معایب زمین چمن نفت تهرانسر در روزهای آتی اقدامی خواهند کرد.

    محمد پرسپولیسی


    محمد حسین اصفهانیان ::: چهارشنبه 86/8/16::: ساعت 9:52 صبح

    چند خبر کوتاه
    اخبار باشگاه

    قدردانی کانون مشوقین از هواداران پرسپولیس

    کانون مشوقین باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای از استقبال گسترده هواداران این تیم در دیدار با مس کرمان قدردانی کرد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کانون مشوقین باشگاه ضمن تقدیر از حضور حماسی و پرشور بیش از 70 هزار تماشاگر فهیم و متعصب پرسپولیس در دیدار با مس کرمان، از رعایت کامل مسائل اخلاقی- فرهنگی و نقش پررنگی که در پیروزی تیم محبوبشان مقابل مس کرمان داشتند، قدردانی کرد.

    برگزاری خودجوش مراسم دعای فرج در دیدارهای پرسپولیس

    کانون مشوقین باشگاه پرسپولیس با همکاری هواداران پرسپولیس در تمام دیدارهایی که روزهای جمعه در ورزشگاه آزادی انجام می‌گیرد، مراسم پرشور دعای فرج را بر روی سکوها برگزار می‌کنند.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این حرکت فرهنگی و ارزشمند که با همت مشوقین باشگاه برگزار می‌شود، پیش از دیدار با مس کرمان نیز انجام شد و شور و حال خاصی به فضای ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی بخشید.

    لازم به ذکر است که برای اولین‌بار این حرکت ارزشمند در دیدار با استقلال اهواز صورت گرفت

    لحظه‌شماری هواداران برای ورود پرسپولیس به کرمانشاه

    شیرین‌فراز، چشم و چراغ مردم کرمانشاه است، اما کرمانشاه از آن دست شهرهایی است که می‌توان آن را شهر پرسپولیسی‌ها قلمداد کرد. آن ارتباط‌های تاریخی بین بناهای بیستون و تخت جمشید که بیانگر شکوه، آزادگی، انسان‌دوستی و خداپرستی ایرانیان بوده است تا امروز ادامه داشته است.

    هواداران هم در آستانه عزیمت سرخپوشان برای ورود تیم محبوب خود لحظه‌شماری می‌کنند. در این بین رویداد این اتفاق برای اولین‌بار هیجان را به اوج رسانده است.

    هتل آزادی، میزبان پرسپولیسی‌ها

    شهر کرمانشاه با تمام تاریخ پرباری که دارد، آنچنان که شایسته مردم آن است دارای امکانات مناسبی نیست که در این میان جنگ تحمیلی از عوامل اصلی این اتفاق بوده است. البته طی سال‌های گذشته با توجه ویژه مسوولان و به‌ویژه دولت نهم حرکت‌های خوبی آغاز شده است. یکی از مواردی که مورد توجه قرار دارد، فراهم آوردن امکان حضور توریست در این منطقه از کشور است که دنیا به بیستون آن می‌نازد.

    در سال‌های نزدیک، حتما می‌توانیم شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها باشیم و اما پرسپولیس در سفر به کرمانشاه در هتل آزادی مستقر خواهد شد که از بهترین هتل‌های شهر است، البته به‌طور قطع کرمانشاه با جاذبه‌هایی که دارد، می‌تواند در این مسیر پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد.

    ساعت 30/20 چهارشنبه، پرواز به سمت کرمانشاه

    پرسپولیس برای کسب سه امتیاز شیرین دیگر این هفته راهی شهر پرافتخار کرمانشاه خواهد شد تا هواداران پرسپولیس در آن دیدار هم سلحشوری سرخپوشان را ببینند. بر همین اساس کاروان سرخپوشان ساعت 20 و 30 دقیقه چهارشنبه از فرودگاه مهرآباد به سمت کرمانشاه پرواز خواهد کرد.

    سرخپوشان پایتخت همچنین بعد از بازی ساعت 20 پنجشنبه شب، به سمت تهران پرواز می‌کنند.



    محمد حسین اصفهانیان ::: سه شنبه 86/8/15::: ساعت 10:6 صبح

             محرومیت 2 جلسه ای شیث توسط باشگاه بخشیده شد !

          اخبار گوناگون فوتبال         امید واریم شیث بازگشتی همراه با بردهای تیم پرسپولیس و موفقیت خودش باشد

      امیدواریم  



    محمد حسین اصفهانیان ::: دوشنبه 86/8/14::: ساعت 9:30 عصر

    کوتاه محض اطلاع
    اخبار گوناگون فوتبال

    ***مبعلى:شاید پرسپولیسى شدم

    فصل آینده هم در لیگ امارات بازى مى کنى؟هنوز در این مورد تصمیم خاصى نگرفته ام ولى به احتمال زیاد این آخرین فصل حضورم در لیگ امارات خواهد بود و دوست دارم شرایط جدیدى را تجربه کنم.
    مثل اینکه قرار است به اروپا بروى؟همیشه دوست داشتم در اروپا بازى کنم و اگر شرایط مهیا باشد از امارات مى روم. اگر این فصل عملکرد خوبى داشته باشم رفتنم به اروپا حتمى خواهد شد، البته دوست دارم کاظمیان و اولادى هم بیایند.
    اگر اروپا منتفى شد، در امارات مى مانى؟بعید مى دانم، اگر این شرایط ایجاد نشود به ایران مى آیم و شاید پیراهن پرسپولیس را پوشیدم.

    ***وساطت کاشانى براى بخشش شیث

    داستان اختلاف قطبى و شیث به زودى حل و فصل خواهد شد و قرار نیست اخراجى در کار باشد. حبیب کاشانى که اخیرا از رفتار قطبى در قبال شیث حمایت کرده بود، اولتیماتومى جدى به این مدافع معترض داده و اعلام کرده که شیث به طور قطع جریمه خواهد شد، البته جریمه نقدى. او از طرف دیگر شخصاً با افشین قطبى صحبت کرده و از او خواسته که قید اخراج شیث را بزند اما به گونه اى دیگر او را تنبیه کند. بدین ترتیب ظاهرا این قضیه هم رو به اتمام است و قرار است همه چیز حل و فصل شود. به همین خاطر است که مسؤولان باشگاه، شیث را ممنوع المصاحبه کرده اند تا با صحبت هاى تازه اش دردسرساز نشود.

    ***عیادت کاشانى از خبرنگاران
    مدیرعامل پرسپولیس امروز به عیادت ۲ تن از خبرنگاران ورزشى خواهد رفت. این خبرنگاران به دلیل عارضه قلبى در بیمارستان بسترى هستند و حبیب کاشانى قصد دارد امروز از آنها عیادت کند.

    ***خوردبین فردا جراحى مى شود
    سرپرست پرسپولیس فردا تحت عمل جراحى قرار مى گیرد. محمود خوردبین که اخیرا بارها به دلیل ناراحتى قلبى در بیمارستان بسترى شده، فردا باید در بیمارستان تحت عمل جراحى قلب قرار بگیرد. البته به دلیل دیدار روز جمعه پرسپولیس - مس، خوردبین درخواست کرده که این جراحى را تا روز شنبه به تعویق بیندازند اما هنوز با این درخواست موافقت نشده است. بدین ترتیب و در صورتى که محمود خوردبین موفق به جلب رضایت پزشکان معالج اش نشود، در دیدار با مس، قادر به همراهى پرسپولیس نخواهد بود.



    محمد حسین اصفهانیان ::: سه شنبه 86/8/8::: ساعت 11:34 صبح

    اخبار گوناگون فوتبال

     

    اشکان دژاگه مقابل اسراییل بازی نکرد

    آفرین به این جوان ایرانی



    محمد حسین اصفهانیان ::: پنج شنبه 86/7/26::: ساعت 11:25 صبح
    نظرات پرسپولیسیها: گل به استقلال

    سه خبر کوتاه
    اخبار گوناگون فوتبال

    امروز، آخرین تمرین سرخپوشان
    سرخپوشان پایتخت امشب و پس از پایان آخرین جلسه تمرینى خود پیش از دیدار با استقلال اهواز در هتل لاله اردو خواهند زد. طبق برنامه اعلام شده از سوى کادر فنى، پرسپولیسى ها امروز و از ساعت ۳۰:۱۷ تمرین سبکى را در ورزشگاه نفت برگزار خواهند کرد و سپس مستقیما راهى هتل لاله مى شوند تا اردوى خود را در این هتل برپا کنند.

    لیدرهاى پرسپولیس پاداش مى گیرند
    باشگاه پرسپولیس با پرداخت پاداش از لیدرهایش تشکر خواهد کرد. باتوجه به کم حاشیه بودن دربى ،۶۳ مسؤولان پرسپولیس تصمیم دارند با اهداى پاداش به لیدرهاى این باشگاه به خاطر کنترل جو حاکم بر ورزشگاه و هواداران پرسپولیسى حاضر در دربى، از آنها قدردانى کنند.

    عیادت مسئولان و لیدرهای استیل آذین از خوردبین

    لیدرهای استیل آذین دیروز به همراه یکی از پیشکسوتان پرسپولیس از محمود خوردبین در بیمارستان ایرانمهر عیادت کردند.هاشم قاسمی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس، به عنوان مسئول انجمن هواداران باشگاه استیل آذین دیروز از نزدیک با سرپرست متعصب پرسپولیس دیدار کردند.
    علاوه بر مطلع شدن از وضعیت عمومی خوردبین، آنها به بیمارستان رفته بودند که بابت سوء تفاهمات و حرف و حدیث هایی که این روزها برخورد برخی تماشاگرنماهای استیل آذین علیه مسئولان پرسپولیس به وجود آورده، توضیح دهند. در واقع آنها با این کار خود یک جورایی این رفتار ناشایست را محکوم کرده و اظهار امیدواری کردند که دوستی و صمیمیت بازیکنان، کادر فنی و هواداران واقعی دو تیم پرسپولیس و استیل آذین بیشتر از گذشته شود .

    محمد  پرسپولیسی

    محمد حسین اصفهانیان ::: پنج شنبه 86/7/26::: ساعت 11:20 صبح

    <   <<   6   7   8   9      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ